Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van go-team2014zuidafrika - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van go-team2014zuidafrika - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Door: Mirjam

24 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Durban

Beste familie en vrienden,
Gisteren zijn we om 16:30 veilig geland in Durban. We hebben een voorspoedige reis gehad. De eerste vlucht duurde 6 uur van Frankfurt naar Dubai. We hebben 3 uur op Dubai gewacht en daarna zijn we weer op t vliegtuig gestapt. Deze boeiing 777-30 heeft ons veilig naar Durban gebracht. De een heeft iets meer dan de ander geslapen in t vliegtuig, maar we kijken allemaal terug op een goede reis. Ad en Karin Scheurwater hebben ons van t vliegveld gehaald en naar ons verblijf: "On the beach" gebracht. Het strand ligt inderdaad 50 meter hiervandaan (;! Als leiders hebben we t programma doorgesproken en daarna macaroni gegeten. Ad heeft wat dingen verteld waar we op moeten letten en daarna snel naar bed. Vandaag beginnen we namelijk direct met actie. Om 7:45 worden we al opgehaald. Een groep gaat praktisch werk doen en de andere helft gaat naar een school. Vanmiddag gaan we kijken naar een programma dat op een school wordt gegeven. Dit was t even voor nu en jullie horen snel meer over onze eerste ervaringen door een van de deelnemers. Groetjes van het Zuid Afrika team.

• 24 Juli 2014 - 17:51

Esmeralda Huijgen:

Fijn om te horen, we danken God voor de gezegende reis!. Leuik om jullie blog te kunnen volgen, we zijn benieuwd naar de foto's straks!

• 24 Juli 2014 - 18:00

Jolande En Ard Wolfsen:

Wij zijn God dankbaar dat jullie veilig zijn aangekomen. Fijn dat jullie daarvoor zo`n fantastisch weekend hebben gehad, waarin jullie Gods aanwezigheid mochten ervaren en waarin jullie elkaar beter leerden kennen. Veel zegen toegewenst in het bijzondere werk dat jullie mogen doen. We bidden voor jullie. Geniet ervan!!

• 25 Juli 2014 - 09:01

Caroline:

Fijn om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn. Wij bidden dat jullie werk tot zegen mag zijn voor de mensen daar. Dat God jullie ook persoonlijk en als groep mag zegenen zodat Hij door jullie zichtbaar kan worden in onze wereld. Dat Hij jullie blijmoedigheid mag geven in alle omstandigheden.
    Speciaal voor mijn dochter een dikke knuffel.

• 25 Juli 2014 - 14:16

Timo En Marga:

Goed te horen dat de reis voorspoedig is verlopen. We hopen dat jullie eerste contact gisteren met de school goed en leerzaam was. We bidden jullie veel wijsheid toe, zodat jullie daar tot grote zegen kunnen zijn, en tevens veel terug mogen ontvangen.

Lieve Nadia,
    Vanaf nu heb je een weekje je vrijheid :), daar we zelf van de zon gaan genieten.
    We denken aan je en bidden voor je.
    Liefs papa en mama

• 25 Juli 2014 - 14:57

Hendrien Boers:

Hallo kanjers,

Wat gaaf om jullie verslag te lezen,ptL.
    Ik zag een leuke foto met de kleintjes: Levi en David er ook tussen.
    Ga dit avontuur ,samen met God , aan.
    Be blessed to be a blessing.
    Het is fijn om jullie op deze manier te kunnen volgen.

Lieve groet van o ma

• 25 Juli 2014 - 22:38

Mirthe:

Yes mijn lieve vriendinnetjes en de andere super coole toffe reisgenootjes zijn veilig aangekomen Dank U wel Jezus! Wie dit van de groep als eerste leest wil je van mij dan een hele dikke knuffel aan roos en eline geven!Succes mooie mensen deze dagen! Deel lekker veel van Gods liefde daar uit! Geniet ervan en laat maar zien wie Jezus in jullie is!
    liefs Mirthe

• 25 Juli 2014 - 22:57

Roefje:

Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn.en een goede reis hebben gehad.

• 25 Juli 2014 - 23:01

Willy Koelewijn:

Lieve Jessica Huijgen. Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, en veilig zijn aangekomen. we wensen jullie een heel goede tijd en Gods zegen op wat jullie gaan doen.
    We bidden voor jullie.
    Liefs oma en opa koelewijn.

• 26 Juli 2014 - 15:56

Arres:

Jongens, heel veel zegen daar! Ben trots op jullie, ben benieuwd naar jullie verhalen!
    Groetjes,
    Arres --> Vrijwilliger Gofest, broer van Jessica!